keskiviikko 14. joulukuuta 2016

Game on

Mä en jäänyt rannalle ruikuttamaan
sähän sitä sanoit, että onni kuuluu omiin käsiin
mitä sä siis enää itket,
kun mä löysin kaiken sen,
mistä sä vaan haaveilit

Ansaitsin kaiken sen,
mistä sinä vain haaveilit
niiden lakanamajojen alla
Kaikki unelmat, joita kuiskit korvaani
minä sain ne yksi kerrallaan

Ei, en varastanut niitä sinulta
sinä et edes työskennellyt niiden edestä
Sinä haaveilit isosta urasta
kauniista vaimosta
lihavasta kukkarosta
ja aurinkoa täynnä olevasta valokuva-albumista

 Jokainen, joka meidät näki
olisi vannonut, että sinä saat kaiken
ja minä olen vain riippakivi sinun selässäsi
jonka heität pois sopivan ajan kuluttua

Sinä aloit uskoa puheisiin
etkä tehnyt mitään niiden eteen
ja minä pääsin haukkaamaan isomman palan
siitä omenasta,
jonka piti olla meidän yhteinen

Peli ei ole vielä menetetty,
rakas, kisataanko?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti