keskiviikko 14. joulukuuta 2016

Sitä oikeaa ei koskaan ollutkaan

Sormiani polttaa, kun kosketan
enkä silti tahdo lopettaa
Huuliani kihelmöi kymmenkertaisesti
huulirasvan verran
Lupasin, et sä saat tehdä mulle mitä vaan
ota mut kokonaan
tai älä ollenkaan
mut tee ihan mitä vaan
kunhan et jätä lojumaan

Mä opettelin suutelemaan
ja koskettamaan
mä opin jopa valehtelemaan
Sä suutelit mun silmäluomia ja sanoit
et kaikki järjestyy
Mut missään ei oo enää järkeä
ja mä pyörittelen päässäni ajatusta
et pitäiskö mun lähteä

Sä valehtelit taas,
et olit muka ylitöissä
Juokset paikasta toiseen puhelin kourassa
ja huudat deadlineista
Ja vaikka yhekskyt prossaa on töitä
silti sielä on niitä puheluita,
joista sä et puhu totta
Ja mä nielen kaiken,
koska mä en halua jäädä yksin

Sä opetit mut kestämään mitä tahansa
kipua, pettämistä, hiusten repimistä

Ja lopulta sä kaaduit samaan sänkyyn
ja kuiskasit:
"Millanen päivä sulla oli"

Ja mä vajoon uudelleen
siihen itsesäälin veroiseen
jolle ei ole edes olemassa nimeä
ja mä vastaan et ihan jees

Kyl mä tiesin alusta asti,
et sä et oo se oikee
et meitä ei oo luotu toisillemme

Mut ehkä se viehätys piilee just siinä
et me ei kuuluta yhteen
ja vaikka sä hyppäät ties kenen sängyssä
mä pysyn silti tässä
koska mitä kauemmas sä meet
sitä enemmän mä painan kynnet sun lihaan

Etkä sä irrota mua

Anna mun jäädä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti