lauantai 6. tammikuuta 2018

Epävakaa

Tämä saattaa olla hiukan rumasti sanottu
mutta sanon sen silti

En välttämättä aio enää seistä rinnallasi
en taistella taisteluja puolestasi
enkä pakottaa sinua ylös mentaalisesta kuopastasi

Olen väsynyt olemaan lapsenvahtisi
nojaamaan huojuvaan torniin
sinun piti olla muuri
mutta sinä olit sen pelin torni,
liian monta kierrosta jo pelattu

En mä tahallaan
mut en mä vahingossakaan

En mä tiedä
ehkä suhun ei ees satu
ja hyvä niin
en mä tahdo sulle pahaa
Tiedäthän sä sentään sen?

Mut mä en tahdo myöskään sitä
että sä vahingoitat mua
teet katteettomia lupauksia
kaivat maata mun jalkojen alta
sahaat oksaa mun persauksen alta
tajuut pointin

Sä oot kyllä tervetullut mun elämään
en mä sillä. En mä siltoja aio takanani polttaa
Mut en mä aio suhun enää luottaa
enkä laskea sun varaan

Sori. Sä oot aivan liian epävakaa siihen.

Mutta mäkin olin tyhmä.
Mä luulin, että ihmisistä on siihen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti